МАТЭМАТЫКА
ДУА "Стрыгінская СШ"
Дыстанцыйнае навучанне
Тэма занятка "Кантрольная работа"
Указанні для работы:
1. запішы тэму ў рабочы сшытак
2. уважліва прачытай заданні
3. выканай заданні
4. адпраў рашэнне заданняў на эл. пошту ilyashevich199@gmail.com

Кантрольная работа

Каардынатная плоскасць

Варыянт 1
1. Пункт А мае каардынаты ( 5; -3 ). Укажыце правільныя сцвярджэнні:
а) абсцыса пункта А роўна -3; б) абсцыса пункта А роўна 5;
в) ардыната пункта А роўна -3; г) ардыната пункта А роўна 5.
2.

2. Пакажыце на каардынатнай плоскасці пункты:
А(1;3), В(-4;1), С(-5; 0), К( 0; -2), Е( -3; -2), М( -2; 1).
3.

3. Пакажыце графік прамой прапарцыянальнасці, зададзенай формулай:
у = 2х
.
4 . Графік адваротнай прапарцыянальнасці праходзіць праз пункт Р (-3; 9). Знайдзіце каэфіцыент гэтай адваротнай прапарцыянальнасці.

5. За 2,5 гадзіны машына, рухаючыся з пастаяннай скорасцю, праехала 111,5 км. Які шлях праедзе машына за 10 г?
Рашэнне заданняў даслаць не пазней за 17 гадзін 23.04.2020

Тэма занятка "Наглядныя прадстаўленні цел у прасторы"
Павінны ведаць:
- распазнаваць на чарцяжах розныя целы
- ведаць, што такое разгортка
1. Прачытайце тэкст падручніка ст. 274-276.
2. Адкажыце на пытанні:
а) прывядзіце прыклады шматграннікаў;
б) круглых цел;
3. Выканайце заданні №1, 2,3, 4
4. Фотаздымак выкананых заданняў дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 24.04.2020
12.05.2020
Тэма занятка "Дзесятковыя дробы". Паўтарэнне
Указанні для работы:
1. Паўтарыце азначэнне дзесятковага дробу
2. Правілы выканання дзеянняў з дзесятковымі дробамі ( раздзел 1 падручніка)
3. Выканайце заданні № 103,105, 106, 108 ст.29, 154 ст.38
Ррашэнне дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 12.05.2020
24.04.2020
Тэма занятка "Акружнасць. Круг. Формулы даўжыні акружнасці і плошчы круга"
Павінен ведаць:
-паняцці акружнасці і круга, радыус, хорда, дыяметр, даўжыня акружнасці, плошча круга
- формулы даўжыні акружнасці і плошчы круга
- умець распазнаваць на чарцяжы элементы акружнасці і круга
-умець выкарыстоўваць формулы знаходжання даўжыні акружнасці і плошчы круга
-умець рашаць задачы на знаходжанне даўжыні акружнасці і плошчы круга
Пры вывучэнні новай тэмы табе спатрэбіцца:
- ведаць паняццеформула, набліжанае значэнне
- умець акруглчць лікі
-умець выкарыстоўваць формулы знаходжання невядомай велічыні
Указанні для работы:
1. запішы ў сшытак тэму занятка
2. прачытай пар-ф 2, ст.278
3. выканай заданні раздзела "Правер сябе" ст. 283
4. запіўы ў сшытак формулы для знаходжання даўжыні акружнасці і плошчы круга
5. разгледзь рашэнне прыкладаў 1 і 2 ст. 279 - 280
6. выканай заданні № 10, 11, 12, 13

Фотаздымак выкананых заданняў дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 24.04.2020
13.05.2020
Тэма занятка "Дзесятковыя дробы". Паўтарэнне
Указанні для работы:
1. Паўтарыце азначэнне дзесятковага дробу
2. Правілы выканання дзеянняў з дзесятковымі дробамі ( раздзел 1 падручніка)
3. Паўтарыце законы множання дзесятковых дробаў
4. Выканайце заданні № 212, 213, 214 ст.47, 276, 278 ст.57, 154 ст.38
Ррашэнне дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 13.05.2020
21.05.2020
Тэма занятка "Рацыянальныя лікі. Складанне і адніманне рацыянальных лікаў". Паўтарэнне
Указанні для работы:
1. Паўтарыце азначэнне рацыянальных лікаў
2. Правілы выканання дзеянняў з рацыянальнымі лікамі (раздзел 4 пар-ф 1-6)
3. Выканайце заданні № 119, 120, 121 ст.205, № 146 ст.211, №178 ст.217
Ррашэнне дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 21.05.2020
14.05.2020
Тэма занятка "Дзесятковыя дробы" . Паўтарэнне

Указанні для работы:
1. Рашыце заданні №82, 83 ст.102
2. Выканайце самастойную работу

Самастойная работа

па тэме «Дзесятковыя дробы»

1 варыянт

1. Запішыце дзесятковы дроб:
а) тр
ы цэлых дзве дзясятых; б) дваццать цэлых восем сотых; в) дзевятнаццаць цэлых трыццать пяць тысячных.
2. Запішыте ў выглядзе дзесятковага дробу:
а)
; б)
3. Выдзяліце цэлую і дробавую часткі ліку і запішыце яго ў выглядзе дзесятковага дробу.
4. Запішыте лік 0,03 і 9,054 у выглядзе звычайнага дробу.
5. Зап
ішыце дзель 43:100 у выглядзе дзесятковага дробу.
6. Выраз
іце ў сантыметрах і запішыце ў выглядзе дзесятковага дробу 3 мм.
7. Выраз
іце ў метрах і запішыте ў выглядзе дзесятковага дробу 8 см
8. Выразіце ў кілаграмах і запішыце ў выглядзе дзесятковага дробу 25 кг 84г.
9. Выраз
іце ў метрах і запішыце ў выглядзе дзесятковага дробу 3 м 5 дм 4 см 10. Выразіце ў рублях і запішыце ў выглядзе десятковага дробу 134 коп.

11. Параўнайце дробы: а) 1,09 і 1,13; б) 8,783 і 9,1; в)11,2123 і 11,212.

12. На каардынатным прамені адзначце пункты 0, 6; 1, 3 и 2, 5 (прыміце за адзінкавы одрэзак 10 клетак)

Ррашэнне дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 14.05.2020
19.05.2020
Тэма занятка "Працэнты. Прапорцыі". Паўтарэнне
Указанні для работы:
1. Паўтарыце азначэнне працэнта
2. Правілы запісу ліку працэнтаў у выглядзе дробу, дробу у выглядзе працэнтаў
3. Асноўныя задачы на працэнты
4. Азначэнне прапорцыі, яе ўласцівасці
5.Рашэнне задач з дапамогай прапорцыі
6. Выканайце заданні № 14, 15, 16, 17, 18 ст.154
Ррашэнне дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 19.05.2020



20.05.2020
Тэма занятка "Мноства". Паўтарэнне
Указанні для работы:
1. Паўтарыце тэму на ст. 151 -176
2. Мноства. Элементы мноства
3. Спосабы задання мностваў
4. Аперацыі над мноствамі(перасячэнне, аб'яднанне)
5. Кругі Эйлера. Рашэнне задач з дапамогай кругоў Эйлера
6. Рашыце заданні

Часть 1

1.Найдите пересечение и объединение множеств А и В, если А = {1, 8, 9, 10} и В = {13, 5, 7, 8}

2. Сколько четырехзначных чисел можно составить из цифр 0, 1, 4,5, если цифры в записи числа не повторяются?

3. Какому из числовых множеств N, Z принадлежат данные числа : 0; 102; -1050?

4. Приведите примеры: а) конечного множества; б) бесконечного множества.

5. В классе 15 девочек. Из них 10 человек занимаются в музыкальной школе и 9- бальными танцами. Только одна из девочек не ходит ни в какую из данных секций. Сколько девочек занимаются только в музыкальной школе и занимаются только бальными танцами?

6. В классе 38 человек. Из них 16 играют в баскетбол, 17 - в хоккей, 18 - в футбол. Увлекаются двумя видами спорта - баскетболом и хоккеем - четверо, баскетболом и футболом - трое, футболом и хоккеем - пятеро. Трое не увлекаются ни баскетболом, ни хоккеем, ни футболом. Сколько ребят увлекается лишь одним из этих видов спорта?

Часть 2

7. Сколько четных двузначных чисел можно составить из цифр 0, 1, 2, 4, 5, 7?

8. Даны множества: N= {1; 2; 3;…}, G={0; 0,2;1; 1,2; 2; 2,2; 3; 3,2}, U={-0,2; 0; 0,2}, B={1; 2; 3; 4; 5}, D= {…-1; -0,2; 0; 0,2; 1,…}. Выясните:

1)
Какое из двух множеств является подмножеством другого: а) N или D; б) D или U; в) В или N.

2) а) N ∩G =?; N ∩ U=?; N ∩ В=?; N ∩ D=?; U∩ B=?; U ∩ D=?; B ∩ G=?; б) U B; G N; G B.


Ррашэнне дашліце на эл.пошту ilyashevich199@gmail.com не пазней 17 гадзін 20.05.2020